Férfiak rémálma
2016. június 12. írta: furbe

Férfiak rémálma


futo-no_1.jpgÉletünknek van pár fő területe:

  • Munka;
  • Barátok;
  • Magánélet;
  • Pénzügyek;
  • Egészség;
  • Hobbi;
  • Spiritualitás/vallásosság

Ha ezen területen a környezetünk azt érzi, hogy gondjaink vannak, minden áron segíteni akarnak. 

Nekem bejössz, mint férfi!

Egy ilyen mondatot nem lehet, túl a húszon, félre érteni. Főleg, ha ezt többször is elismétli valaki neked.

Egyszerűen olyan nincs, hogy nem vágja le az ember, hogy ez bizony felhívás keringőre.

Aki egy ilyen lehetőséggel nem él, az a másik félnél biztosan elvágta magát. Elméletileg...

Engem több, mint fél éve üldöz evvel egy hölgy. Nem-nem! Nem őrültem meg, hogy kihagytam. Van olyan helyzet, amibe egyszerűen nem akarsz belekeveredni, s azt tudatosan képviseled is.

Párszor beszélgettem a hölggyel, ismerem a helyzetét, s azt éreztem, hogy én annyira nem szeretnék az életéhez kapcsolódni.

Hosszabb vívódás után elvált, van két gyereke, s ezer kihívással küzd. Semmi különös, rengetegen vannak hasonló élethelyzetben, de bennem nem lobog az égő vágy, hogy vele legyek. Hogy nem is erőltettem, kerültem őt elég feltűnően...

Ez a kurzus jót tenne neked!

Természetes módon én is megosztottam magamról ezt-azt, míg rájöttem, eme kedves hölgytől nem szeretnék semmit. Aki engem egy picit is ismer, tudja, hogy nagy szívem van, kapcsolatom viszont nagyon ritkán van, s azt sem verem nagydobra. Nem vagyok a partnerkapcsolatok területén annyira jó.

S rengeteg mindent cipeltem a múltamból, s nekem az érintés nem egyértelműen menő történet. Ez sok férfira (és nőre) igaz. Nincs ebben sem semmi szokatlan, sokan vannak ezzel így, még akkor is, ha nem ismerik be.

Ebből adódóan egy érintésterápián részt vennem igen jó gondolat, biztosan jót tenne nekem. De nem mindenáron. Eddig sem nagyon szerettem, hogy fizikailag nyomul felém a hölgy, egy három napos bentlakásos kurzuson pedig tuti nem úsznám meg, hogy unos untalan hozzám érjen.

Tudatos szerelem

Igyekszem visszafogottan kommunikálni, mert korábban nagyon tenyeres-talpas kommunikációm volt. Aki hülye volt, annak a szemébe mondtam. S ebben nem válogattam, simán a szemébe mondtam akár egy nagydarab embernek vagy egy közterület felügyelőnek is. Sok sérülést okozva evvel másoknak.

Igyekszem egy ideje elkerülni, hogy megbántsak másokat. Pont ezért vigyázom a szavaimra és a tetteimre. De egy magasra dobott labdától feltűnően, többször is elfordulni egy nő számára szerintem eléggé árulkodó jel. Főleg akkor, ha jelzem is, hogy hiú ábrándokat kerget.

De a próbálkozások hadát elkerülni egyeseknél még így is nehéz. A fenti hölgy egy tantrikus szex tanfolyamra hívott el (mint érintésterápia. Megnéztem a promóciós videót, s nem volt kérdés:

Ez már jóval több volt, mint magasra dobott labda. Ez már az ingyen szex ígéretével is felért.

Férfi legyen a talpán, aki ilyen helyzetben a nadrágjában marad. De ezek a döntések egyszerűvé válnak, ha egy apró dolgot tudatosítunk.

A szexualitás egy kapcsolat

kamasutra.jpgMinden nő illetve férfi (kinek-kinek melyik), akivel szexuális kapcsolatunk volt, egy életre az életünk részévé válik, az összes történetével együtt. Mondhatjuk egy régi történet kapcsán, hogy:

  • nem láttuk 20 éve;
  • csak egy éjszaka volt;
  • s már a nevére sem emlékszünk;

De attól még ezek a történetek hatnak. Sokszor úgy is, hogy nem tudatosulnak bennünk. Ezért érdemes meggondolni kétszer is, mit teszünk.

Épp ezért csak akkor megyek el egy tantrikus szex tanfolyamra egy nővel, ha utána szeretném az ott megtanultakat vele "gyakorolni". Különben nem.

A párkapcsolatok területe nagyon érzékeny pont az életünkben. A meggondolatlanság sok baj forrása lehet, nem érdemes minden áron a bajt a fejünkre hozni. A meggondolatlanság eredménye csak egy érzelmi (partnerkapcsolati) káosz lesz, s nem egy boldogító és örömteli kapcsolat. A technika ugyanis nem old meg minden problémát. Sok esetben a technikára hagyatkozás csak növeli a bajt, ahelyett, hogy egyszerűsítené az életünket.

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugatikavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr868795522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása